Sabtu, 30 Mac 2013

UPDATE 30.3.2013






























38 ulasan:

  1. Terima kasih tok mat, sabor jelah

    BalasPadam
  2. ok tok magrib nnt sy standby..huhu

    BalasPadam
  3. Bukan ke semua geliga nyawa tu dah dilock?

    BalasPadam
    Balasan
    1. raseny tok maksudkn geliga nyawa yg selori tu kowt..

      Padam
  4. Geliga nyawa tu unlimited tok..x perlu gusar.any time je tu.Yg nak d nanti ptg nalerreke´yeh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. unlimited pun kalau lama lama dia amik balik tuan tuan

      Padam
    2. maksud tok di sini ialah , jangan berebut...brg banyak...tapi kalau lambat lambat amik , hilang juga

      Padam
    3. Ya sy pernah baca tok mat tulis di blog beberape kali

      Padam
    4. Kawan saya pernah tengok permata mcm ni hilang depan matanya.. Mcm angin bawak ooooo...Tak tipu neh...

      Padam
  5. SEDANG DI SNAP GAMBAR NYA SEMUA...TADI ADA TAMU...TU LAMBAT SIKITNYA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takpe tok mat kita sabar menanti

      Padam
    2. Ooo patutlah tok tak htr gbr tu kat whatsApp saya lagi...

      Padam
    3. dah siap snap gambar.... item yang dipulangkan semula dari pengakuan tak berbayar pun ada, kita nak jual semula .... jap na jap na

      Padam
    4. Alhamdulillah..Dapat dah gambar tu tok..Kat nombor whatsApp saya yang satu lagi...Terima kasih, tok..

      Padam
    5. Tgh menanti tn zack sambil antar rkn nk balik negeri.Bukak je halaman GB semua da bis ish ish ish. Hehe

      Padam
    6. Samalah kita tn Adi..Tapi Alhamdulillah saya dapat item yg sangat berharga daripada tok..Hihihihihi

      Padam
    7. Wah beruntung tn wan aizaidi :) pasti item yg menarik.

      Padam
    8. Alhamdulillah, tuan Adi..In sha Allah ia amat bermanfaat...

      Padam
    9. Insyaallah tn wan aizaidi akan mendpt manfaatnya

      Padam
    10. In shaa Allah. Terima kasih tuan Adi...

      Padam
    11. ada watsapp boleh la... macam kami ni tok... mengharap kat blog jer... nak beli android ada watsapp pun tak mampu lagi ni..

      Padam
    12. Hehehe nakal sungguh tn Ae salno nih...

      Padam
    13. Sama tn wan aizaidi. Tn aesalno sabarlah insyaallah blh beli satu ari nanti. :)

      Padam
  6. Tok tak sbr dah ni hehehe, dok menunggu ja ni.

    BalasPadam
  7. penantian suatu penyeksaan.. heehex3..

    BalasPadam
  8. adoiii tak p mana la malam ni hehehehe

    BalasPadam
  9. hahaha tudia..... dia mai dah......

    BalasPadam
  10. Salam sahabat-sahabat Tok Mat Group, di sini saya ingin memaharkan semula barangan saya setelah meminta izin Tok Mat kerana saya sangat memerlukan wang ketika ini untuk menyelesaikan masalah peribadi saya. Antaranya:
    1. Raja Mani Gajah +Ikat Perak (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=293403230790084&set=p.293403230790084&type=1&theater )
    2. Geliga Umbi Nibong +Ikat Perak (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=293403984123342&set=p.293403984123342&type=1&theater )
    3. Kayu Penunduk + Ikat Perak (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=293404344123306&set=p.293404344123306&type=1&theater )
    Ketiga-tiga bentuk cincin ini saya maharkan dalam satu nilai iaitu RM515, saya sangat memerlukan wang ketika ini, boleh nego lagi. Pembeli yang berminat boleh menghubungi nombor handphone ini, 013-8280335. Atau boleh bank in terus ke akaun ini, 1-11155-0002968-0, RHB Bank, Ernani Binti Wahid, kemudian maklum kan kepada saya, saya akan buat penghantaran selepas menyemak kemasukkan wang tersebut. Info mengenai barangan ini dapat diperolehi disini;
    1. Raja Mani Gajah (http://www.geligabunian.blogspot.com/search/label/Mani%20gajah )
    2. Geliga Umbi Nibong (http://www.geligabunian.blogspot.com/2012/07/geliga-umbi-nibong.html )
    3. Kayu Penunduk (http://www.geligabunian.blogspot.com/2012/04/kayu-penunduk-hitam.html )

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN